Szponzorált tartalom
Szerencsésnek mondhatom magam, mert a munkahelyemen tényleg mindenkivel jóban vagyok, ami egyébként meglehetősen ritka, legalábbis, ha a saját, és a mások tapasztalatából indulok ki.
A munkatársaim között viszont volt valaki, akivel különösen jó kapcsolatot ápoltunk. Talán ennek az az oka, hogy annyi közös volt bennünk.
Ugyanott szereztük a diplománkat, igaz, egy évnyi különbséggel, és ugyanabból a városból is származtunk.
Ez a két dolog már elég volt arra, hogy sok közös témánk legyen az ebédszünetekben.
De egyébként a munkában is hasonlóak voltunk: hasonló gyorsasággal és rendszerben végeztük el a feladatainkat, és emiatt különösen virágzó volt közöttünk az együttműködés.
Ezért aztán kicsit szíven ütött, mikor bejelentette, egy hónapon belül ott hagyja a munkahelyet, méghozzá azért, hogy végre elkezdhesse a saját vállalkozását, amiről már olyan sokat mesélt nekem.
Igazából örülnöm kéne a sikerének, és örülök is, de azért így a munkahelyem valamivel kevésbé lesz kellemes hely a számomra.
Azért értékelem a volt munkatársam bátorságát, mert számomra a cégalapítás mindig is valami olyasmi volt, amitől egy kissé féltem.
Talán valaki kinevetne emiatt, de hát ez van.
Az ex-kollégám sem volt túl bátor ebben a dologban, de ő a szekhelyszolgaltatas24.hu elnevezésű szolgáltatóhoz fordult segítségért ebben az ügyben.
Megmondom nektek őszintén: ha tudtam volna, hogy velük ennyire egyszerűvé válhat egy vállalkozásnak az elindítása, talán már én is régen vállalkozó lennék.
A cégalapításnak a folyamata egyébként részletesen közölve van a weblapjukon is, de természetesen személyesen is fel tudjátok tenni a kérdéseiteket számukra.
A kapcsolat felvételét két módon is intézhetjük: felhívhatjuk őket telefonon, de üzenetet is küldhetünk nekik. Nekem talán a második megoldás a szimpatikusabb, mert ott rögtön megadhatjuk a fontosabb tudnivalókat is akár, amivel egyszerűbbé válik szerintem a dolog.
A cégalapítás egyébként tényleg egy bonyolultabb folyamat, amihez mindenféle papírra és iratra szükség van, de velük tényleg az egész nagyon simán történik.
A volt munkatársam egyébként nem csak a cégalapítást intézte náluk, de még a székhelyszolgáltatásukat is igénybe vette, ami további előnyökkel jár a számára.
Ott van például a cégtáblának a szabályszerű kihelyezése, amit, ha esetleg valaki nem megfelelően végezne el, akkor büntetésekre számíthat.
Őszintén, én sosem tudtam, hogy egy cégtábla kihelyezése közben is lehet hibákat véteni, de szerencse, hogy ez a szolgáltató erről is gondoskodik.
A székhelyre beérkező leveleket elektronikusan tovább küldik az e-mail címünkre, de minden hónap első hetében postai úton is eljuttatják a küldeményeket az ügyfeleik számára. Ez azért jó, mert ha valaki teljesen másik városban lakik például, akkor nem kell a levelekért elutaznia.
Szintén lényeges szempont az is, hogy a hatóságokat is fogadják helyettünk, és az esetleges intézkedéseket is tűrik. Ők tisztában vannak vele, hogy ilyen esetekben mi a szakszerű és szabályos eljárás, és azzal, hogy ezt megoldják, hihetetlenül nehéz terhet vesznek le a vállalkozók válláról.
A régi munkatársammal azóta is tartom a kapcsolatot, és csak jó dolgokat mesél a szekhelyszolgaltatas24.hu csapatáról, és biztos benne, ha ők nincsenek, akkor a cége sem lehetne olyan sikeres.
Őszintén, már én is kedvet kaptam egy vállalkozás indításához, mert az ötletem megvan hozzá, csak eddig hiányzott a bátorság, hogy belevágjak, de úgy gondolom, ezzel már nem lesz gond, ha egy olyan felkészült csapat lesz mögöttem, mint a szekhelyszolgaltatas24.hu.